PLOG – Vrijdag 1 augustus

Plog 1 augustus

Vanochtend was ik vroeg wakker, voor vandaag stond die 15 kilometer hardlopen op de planning! Spannend!! Benieuwd hoe ik het ervan af heb gebracht?

photogrid2xplog1aug-1

Ik begon de dag met een bak havermout met rode bessen en een kop thee, ook vanochtend keek ik weer het ontbijtnieuws op RTL4.

photogrid2xplog1aug-2

Daarna heb ik nog één keer naar de route gekeken die ik begin deze week heb uitgestippeld en heb ik mijn hardloopschoenen aangetrokken. Ik was best een beetje zenuwachtig, want 15 kilometer is toch best ver! Maar als ik eenmaal een doel gesteld heb MOET ik dat halen en dus moet ik er maar gewoon aan geloven. Toen ik naar buiten liep was de temperatuur nog erg fijn, het beloofd een warme dag te worden.. dus ik ben blij dat ik op tijd weg ben gegaan.

photogrid2xplog1aug-3

Hier ben ik op de 10 kilometer, ik stop even snel voor wat foto’s! Wat is het hier toch mooi! En ren weer snel verder. De eerste kilometers voelden mijn benen nog wat zwaar aan, maar dat liep ik er gelukkig vrij snel uit. Daarna ging het heerlijk!! Ook op het 10 kilometerpunt was ik nog vooral aan het genieten! Tussen de 11 en 12 kilometer begon ik het wat zwaarder te krijgen. Ik kwam op een lang open stuk en liep pal in het zonnetje, warm! En mijn voeten voelden niet meer zo lekker. Toch heb ik op de laatste kilometers nog lekker gelopen.

photogrid2xplog1aug-4

Wauw en wat voelt het dan goed als de Nike+ app roept dat de 15 kilometers binnen zijn!! Supertrots!! Al met al viel het me best mee, ik heb echt lekker gelopen! En het is altijd fijn om doelen te behalen! Wel was ik blij dat mijn schoenen uit mochten, zere voeten!! Die hebben nu wel wat rust verdiend..

photogrid2xplog1aug-5

En wat is er dan na het rennen beter dan een ijsje en een stuk watermeloen?! Ik heb lekker even in het zonnetje uit zitten hijgen. De kat was ook blij dat ze naar buiten mocht.

photogrid2xplog1aug-6

Omdat er voor vandaag ook nog buikspieren op de planning stonden en ik toch zo lekker al mijn zomerdoelen aan het afvinken ben heb ik dit ook nog maar gedaan. Wel koos ik voor een wat rustigere video van XHIT. Eén van 15 minuten, zodat ik er in één keer vanaf zou zijn.. Ben al trots op mezelf dat ik dit nog heb gedaan.

photogrid2xplog1aug-7

Toen kreeg ik EINDELIJK een email van de Body & Fitshop dat de roze shakebeker weer op voorraad is! Handig die e-mailalerts! Ik heb die al zo lang op het oog en toen ik dan eindelijk wilde gaan bestellen was de shakebeker uitverkocht.. Na nu echt al weken te hebben gewacht kan ik dus eindelijk een bestelling plaatsen. Zonder roze shakebeker natuurlijk niet leuk haha! Direct dus even een bezoekje gebracht aan de Body & Fit webshop en nog wat spulletjes uitgezocht.

photogrid2xplog1aug-8

Tijd voor de lunch. Ik maakte ‘tosti’s’ van zuivelspread, beenham met gedroogde zontomaat (kon ik niet laten liggen in de supermarkt, klinkt goed toch?) en augurk. Erg lekker! En een stuk gezonder dan een normale tosti.

photogrid2xplog1aug-9

’s Middags heb ik niet zo heel veel meer gedaan. Ik heb wat aan mijn blog gewerkt en nog even in de tuin gezeten met mijn boek, nog veel te weinig gelezen deze week! Als boekenlegger gebruik ik vaak kledingkaartjes, deze komt bijvoorbeeld uit een spijkerbroek die ik kocht bij de Pull&Bear.

photogrid2xplog1aug-10

En toen was het alweer tijd om eten te maken. Een nieuwe recept vandaag, citroenkip met courgette. Het was nog niet helemaal perfect gelukt, maar ik ga het zeker nog een keer maken. We aten gezellig buiten, wat is zomer toch fijn!

photogrid2xplog1aug-11

’s Avonds drinken we thee (bloedsinaasappel en kiwi van pickwick, aanrader!) en kijken we tv. Ik ben het best wel zat en dus vroeg richting bed.


Nathalie

3 gedachtes over “PLOG – Vrijdag 1 augustus

  1. Pingback: PLOG – Maandag 19 januari | Nana

Geef een reactie

