DIY – Marmeren dienblad

photogrid2xmarmerendienblad1

Ik ben echt weg van marmer, je ziet dit dan ook ontzettend veel voorbij komen op bijvoorbeeld Pinterest. Daarom ben ik zelf ook maar eens aan de slag gegaan met een oud dienblad en een rol marmerfolie..

Het is ontzettend simpel om vanalles in jouw interieur op te pimpen met een leuke marmer print. Koop een rol marmerfolie bij bijvoorbeeld de bouwmarkt en ga aan de slag! Denk aan het beplakken van tafels, dienbladen of zelfs je laptop.

marmeren dienblad DIY

Zelf heb ik een oud dienblad opgeleukt met een stuk marmerfolie. Dit dienblad heb ik jaren terug gekocht bij de Xenos, oorspronkelijk zit er in het dienblad onder de glazen plaat een mal waarin foto’s geplaatst kunnen worden. Het was dus heel simpel om er een ‘marmeren dienblad’ van te maken. Ik hoefde de marmer folie alleen maar op maat te knippen en onder de glazen plaat te plaatsen. Ik had in dit geval natuurlijk ook de marmerprint kunnen printen op a3 formaat (wel belangrijk is dan de kwaliteit van de afbeelding). Heb je een normaal dienblad dan kun je de folie natuurlijk gewoon op je dienblad plakken, je hebt dan ook geen weerspiegeling zoals bij mij.

photogrid3xmarmerendienblad

Wil je meer inspiratie? Zoek eens naar ‘DIY marmer’ en je vind nog veel meer ontzettend leuke ideeën!


Nathalie

7 gedachtes over “DIY – Marmeren dienblad

  1. Pingback: Oh la marmer | Verrassend Genoeg

Geef een reactie

