PLOG – Donderdag 24 juli

Plog 24 juli

Een plog was al weer een tijdje geleden, ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen dagen (of eigenlijk al weken) eigenlijk vooral in de zon heb gelegen en dat is nu niet echt interessant om continu op de foto te zetten. Maar vandaag stonden er wat leuke dingen op de planning en dus heb ik weer een daagje foto’s gemaakt.

photogrid2xplog240714-1

Vanochtend ging de wekker best vroeg voor een vrije dag, maar er staat een gezellig daagje winkelen met mijn zusje op de planning. Gisteren kreeg ik het bericht dat de les Bodypump van vanochtend niet door gaat en dus hebben we besloten lekker vroeg richting Rotterdam te gaan, zodat we vanmiddag nog even van de zon kunnen genieten. Het lijkt er namelijk op dat vandaag de laatste echt zonnige dag is voorlopig.

We pakken de bus richting het Alexandrium en moeten daarna nog een stukje met de metro.

photogrid2xplog240714-2

En dan staan we voor het Alexandrium. Niet echt mijn favoriete winkelcentrum, maar er zit een Primark en dus is het soms wel een bezoekje waard. Zelf ga ik over het algemeen liever naar het centrum van Rotterdam.

We lunchen bij Mr. Cocker met een broodje kalfskroket en een mango smoothie. Allebei erg lekker. En ik zal jullie vast waarschuwen, dit is absoluut niet mijn meest gezonde dag!

photogrid2xplog240714-3

We zijn redelijk geslaagd bij de Primark (ik iets beter dan mijn zusje, maar dat gaan jullie nog zien in mijn shoplog van juli) en sluiten een gezellig ochtendje winkelen af met een McFlurry Caramel Cookie (een tijdelijke variant).

photogrid2xplog240714-4

Eenmaal thuis is het tijd om onze spullen te showen aan mams en alle kaartjes af te knippen en spullen uit te pakken. Mams heeft tussen de middag pannenkoekje gebakken voor mijn neefje en laten er nu nog wat over zijn.. Die kunnen we natuurlijk niet laten liggen! Ik eet er 1 met chocolade pasta (iets wat ik echt al heel lang niet op had), lekker!!

photogrid2xplog240714-5

Daarna ga ik heerlijk nog even lezen in de tuin. Ik ben op dit moment bezig in het boek De Tweeling van Tessa de Loo. Tijdens het lezen geniet ik van het zonnetje. En natuurlijk hoort ook hier een ijsje bij! Deze komen van de Lidl en zijn echt een aanrader, heel erg lekker.

photogrid2xplog240714-6

Dit was mijn uitzicht vanmiddag, de schilders hebben een stelling opgebouwd. Gelukkig gaat deze voor het weekend weer weg en is alles klaar. Niet zo gezellig zo in ons tuintje.

Na het zonnen heb ik nog even de laatste kilometers van de tour etappe gekeken. Wat een respect voor die mannen! Zoveel kilometers al in de benen en dan nog zo die bergen op kunnen fietsen..

photogrid2xplog240714-7

Van mijn avondeten ben ik vergeten een foto te maken, oeps. Maar we aten zuurkoolschotel. Hierna ging ik aan het werk aan mijn blog (en schreef ik een gedeelte van deze plog). Ook las ik wat van jullie blogs van de afgelopen dagen. Daarna dronken we thee in de tuin.

photogrid2xplog240714-8

Vandaag is onze kleine Luna alweer 3 jaar geworden! Wat gaat dat snel! Ze vierde haar feestje de hele dag op mijn bed en dus ging ik maar even een verjaardagsknuffel geven. En we moesten natuurlijk even een selfie maken ter ere van deze gelegenheid.

photogrid2xplog240714-9

Wat een mooie zonsondergang was er ook weer vanavond! Op de foto komen de kleuren zelfs nog lang niet zo mooi uit als dat ze in het echt waren! Prachtig! De ventilator is mijn beste vriend in deze warme dagen. Niet alleen voor de warmte, maar ook voor het verjagen van al die vervelende muggen! Grr. Er zitten overal in huis horren (er is serieus geen raam overgeslagen) en toch zit er een mug op mijn kamer?!

photogrid2xplog240714-10

Ik neem een flesje water mee naar bed, nog veel te weinig gedronken vandaag. Het pyamabroekje dat op de foto te zien is kocht ik vandaag bij de Primark. Twijfelde erg of ik deze zou kopen, maar kon hem toch niet laten liggen, zo schattig!

Toen was het alweer tijd om te gaan slapen! Hoe was jouw dag?


Nathalie

 

 

6 gedachtes over “PLOG – Donderdag 24 juli

  1. Pingback: SHOPLOG – Juli 2014 | Nana

Geef een reactie

