LIKES – Favoriete applicaties

Favoriete applicaties

Ik ben superblij met mijn iPhone 5 en gebruik deze dan ook erg graag. Natuurlijk zou mijn iPhone niets zijn zonder mijn favoriete applicaties..

photogrid2xwhatsapp-instagram

WhatsApp
Natuurlijk hoort Whatsapp bij mijn favoriete applicaties, simpelweg omdat ik deze applicatie nog altijd het meest gebruik als communicatiemiddel. Makkelijk en snel.

Download: Apple / Android

Instagram
Ik ben gek op het maken van foto’s (vandaar ook dat het geheugen van mijn iPhone continu vol zit.. oeps!) en dus houd ik dus ook van Instagram. Ik volg natuurlijk mijn vriendjes en vriendinnetjes, maar ook diverse bloggers voor inspiratie.

Mijn eigen Instagram foto’s bewerkt ik vaak nog met ondersteunende applicaties, hier zal ik later nog eens een blogpost aan wijden. Wel vind ik het fijn dat de Instagram applicatie zelf sinds de laatste update veel meer mogelijkheden heeft om de foto’s te bewerken.

Download: Apple / Android

photogrid2xtimehop-bigdaylite

Timehop
Ik vind het ontzettend leuk om oude berichten en foto’s terug te lezen en kijken (zo kan ik me soms veel te lang vermaken met het doorbladeren van mijn eigen Facebook timeline of instagram account). Fijne herinneringen! De Timehop applicatie laat iedere dag zien wat jij op die datum een jaar geleden, twee jaar geleden, drie jaar geleden, enzovoorts online hebt geplaatst.

Download: Apple / Android

Big Day Lite
Ik kan ontzettend uitkijken naar leuke dingen, deze applicatie telt de dagen af tot een bepaalde gebeurtenis. Op dit moment ben ik natuurlijk aan het aftellen tot wij de sleutel krijgen van ons huisje. Maar je kunt natuurlijk ook af tellen naar een vakantie, je verjaardag, een festival, een hardloopevent of iets anders leuks.

Android heeft de applicatie niet in de playstore, maar er zijn natuurlijk genoeg vergelijkbare applicatie beschikbaar voor zowel Apple als Android.

Download: Apple / Android

photogrid2xwordpress-bloglovin

WordPress
Sinds ik blog hou ik de WordPress applicatie goed in de gaten. Via deze applicatie krijg ik mijn reacties direct te zien en ook kan ik mijn statistieken bijhouden, leuk en handig!

Download: Apple / Android

Bloglovin
Heerlijke applicatie om je favoriete blogs te volgen. Ik gebruik deze applicatie dagelijks voordat ik ga slapen om nog even mijn favoriete blogs te lezen.

Download: Apple / Android

photogrid2xhorizongo-mobislenotes

Horizon Go
Zo’n handige applicatie! Wij hebben thuis televisie en internet via UPC en met deze applicatie is het mogelijk om van afstand programma’s op te nemen. Fijn als je iets vergeten bent op te nemen.

Ook is het mogelijk om via de applicatie televisie te kijken. Dit gebruik ik eigenlijk nooit omdat ik het niet fijn kijken vind op mijn iPhone. Als je een tablet hebt is dit wel handig!

Download: Apple / Android

MobisleNotes
Als laatste mijn ‘lijstjes’ applicatie, waar ik in het artikel Lijstjes al over schreef. Met deze applicatie kan je dus lijstjes maken. Handig is dat je ze ook op de website van MobisleNotes kunt bekijken en bewerken.

Download: Apple / Android

photogrid2xbuienalarm-appie

Buienalarm
Erg handig om in de gaten te houden wanneer het gaat regenen. Ik gebruik deze applicatie bijvoorbeeld vaak om te bepalen wanneer ik zal gaan hardlopen of om een keuze te maken tussen mijn fiets of toch maar de auto..

Download: Apple / Android

Appie
Ik vind de recepten uit de Allerhande altijd ontzettend lekker en fijn om te gebruiken. Met deze applicatie van de Albert Heijn kan ik heel makkelijk mijn favoriete recepten terug vinden of op zoek naar nieuwe recepten.

Download: Apple / Android

Sport applicaties
Ook gebruik ik nog een hoop sport applicaties, maar dit zijn er teveel op nu op te noemen. Hier zal ik later nog eens een artikel aan wijden.

Wat zijn jouw favoriete applicaties?

β™₯
Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Favoriete applicaties

Geef een reactie

