SPORT – Running playlist juli 2014

Running playlist juli 2014

Ik moet zeggen dat ik in mijn dagelijkse leven ontzettend weinig muziek luister en vaak gewoon in stilte aan het werk ben. Ik kan ontzettend goed tegen stilte en vind het vaak zelfs fijn. Tegenovergesteld is dit tijdens het sporten..

Het gebeurd wel eens dat ik mijn oordoppen kwijt ben en na 5 minuten zoeken denk ‘laat maar ik ga wel zonder muziek’ en iedere keer valt het weer ontzettend tegen.. Goede muziek helpt mij echt die kilometers door. Ik kan heerlijk meezingen (lees: playbacken) en als ik het moeilijk heb probeer ik op het tempo van de muziek te lopen (langzame muziek is natuurlijk niet aan te raden tijdens het hardlopen).

De meeste muziek die ik luister tijdens het hardlopen is van de releases van Les Mills. Verder zoek ik vaak op Spotify of op andere blogs naar fijne hardloopmuziek. Hieronder mijn nieuwe downloads van de maand juli.

Ik luister mijn playlist meestal via de Nike+ applicatie op mijn iPhone, ook gebruik ik af en toe mijn (oude, maar onverwoestbare) iPod Nano.

Wat is jouw favoriete hardloopnummer?


Nathalie

2 gedachtes over “SPORT – Running playlist juli 2014

Geef een reactie

