LIKES – Samenwonen

Over precies een maand krijgen ik en mijn vriend de sleutel van ons eerste huisje. We hopen niet te lang bezig te zijn met klussen en zullen daarna dus snel gaan samenwonen! Ik tel de nachtjes al vanaf het tekenen van het koopcontract af!

quote-home

Natuurlijk ga ik mijn familie missen, ik heb echt een hele fijne jeugd gehad mede dankzij mijn lieve ouders en zusje. Ook de katten ga ik stiekem heel erg missen. Maar er zitten natuurlijk ook een hoop voordelen aan het op jezelf wonen..

♥ Ons eigen ‘thuis’ maken ♥ Allemaal kamers om in te richten ♥ Mijn lieve vriendje iedere dag bij me hebben ♥ Mijn zelfgemaakte kookboekje gaan gebruiken ♥ Iedere avond zelf bepalen wat we eten ♥ Winkels op 5 minuten afstand ♥ Yogamatje niet meer midden in mijn slaapkamer, want kamers genoeg ♥ Al mijn eigen spulletjes in de badkamer ♥ Mijn theepot, verse thee en andere theespulletjes eindelijk kunnen gaan gebruiken ♥ Familie en vrienden die op visite komen ♥ Een eigen katje (moeten helaas nog wachten tot het voorjaar) ♥ Onze tuin met geweldig vrij uitzicht ♥ Ontzettend fijne omgeving om te wandelen/hardlopen ♥

Ik vind het allemaal best spannend! Maar heb vooral heel veel zin om te gaan klussen en er ons eigen huisje van te maken!


Nathalie

5 gedachtes over “LIKES – Samenwonen

Geef een reactie

