LIKES – Dille & Kamille

Dille & Kamille producten

Ik had de Dille & Kamille al meerdere keren voorbij zien komen op diverse blogs en besloot eens te kijken waar deze winkel in Rotterdam precies zat. Wat bleek.. ontzettend dichtbij school, in een zijstraat van de V&D waar ik eigenlijk nog nooit heen gelopen ben. Snel besloot ik dus eens langs te gaan..

Voor een toekomstig huisvrouw als ik was het liefde op het eerste gezicht! De winkel is echt veel groter dan ik had verwacht en wat een ontzettend leuke spullen zijn er. Ook verwachte ik eigenlijk dat alle producten best prijzig zouden zijn, maar ook dit valt ontzettend mee. Ik zeg zeker niet dat het spotgoedkoop is, maar eigenlijk alle producten hebben in mijn ogen een goede prijs.

Sinds deze eerste ontmoeting ben ik al meerdere keren langs geweest. Zo kocht ik er bijvoorbeeld al twee keer een cadeautje voor mijn moeder. En ben ik een keer samen met haar wat leuke spulletjes wezen kopen voor mijn uitzet. Ook mijn moeder was direct weg van de winkel en ging met een volle tas naar huis!

Dille & Kamille

De Dille & Kamille heeft een ontzettend groot assortiment. Ze verkopen voornamelijk veel kookartikelen. Heel leuk vind ik alle ‘hoekjes’ in de winkel, Italiaans koken, Oosters koken, enzovoorts. Ook verkoopt de Dille & Kamille keukentextiel, servies en andere leuke dingen om de tafel mooi aan te kleden. In al deze ‘hoekjes’ vind je keukengerei maar ook eten & drinken.

Als je iets nodig hebt op kookgebied is de kans erg groot dat Dille & Kamille het heeft. Vooral de schappen met gardes, spatels, tangen, schepjes en raspen vind ik erg indrukwekkend, zoveel verschillende maten!!

Waar ik ook weg van ben is de koffie en thee afdeling. Naast alle benodigdheden voor het zetten van thee hebben ze ook ontzettend veel losse theesmaken. Wordt ik blij van!!

Naast alles voor in de keuken verkoopt de Dille & Kamille ook badartikelen, speelgoed, schrijfwaren en tuinartikelen.

Dille & Kamille
Kijk hier voor meer Dille & Kamille inspiratie.

Ik zou het liefst alles wel willen hebben.. maar ben bang dat dit niet gaat passen in mijn keukentje.

Een hoop van jullie kennen de Dille & Kamille vast al wel. Voor de gene die er nog nooit zijn geweest, ga een keer langs!!

Bekijk de website van Dille & Kamille voor het assortiment een een winkel bij jou in de buurt.

Wat zijn jouw favoriete aankopen bij de Dille & Kamille?


Nathalie

 

4 gedachtes over “LIKES – Dille & Kamille

  1. Ojaaaaa de Dille&Kamille! Echt, ik houd van die winkel. Elke keer als ik er kom kan ik het niet laten iets te kopen. Kaartjes, keukenspullen, etc. Het ruikt er ook altijd zo lekker. Er is sinds kort ook een D&K in Amsterdam en daar geven ze nu ook workshops, dat lijkt me erg leuk om eens te doen.
    Het is echt een verslavende winkel! X

Geef een reactie

