SHOPLOG – Juni 2014

photogrid3xshoplog

Deze maand heb ik weer leuke dingetjes gekocht, niet bizar veel. Maar ik moet dan ook sparen voor alle grote aankopen die er nog aankomen voor ons huisje.. Met de dingen die ik kocht ben ik wel heel erg blij..

photogrid3xshoplogjuni-hema

Ik had al een tijdje deze oliebrander op het oog bij Atelier Vier. Nadat ik al een paar keer voor een dichte deur had gestaan (nemen het duidelijk niet zo nauw met de openingstijden) stond nu eindelijk de deur open. Na een vreugdedansje ben ik snel naar binnen gegaan en heb ik eindelijk deze mooie oliebrander bemachtigd.

Een bezoekje aan de HEMA is altijd leuk, ik vind de schoolspullen die ze dit jaar hebben echt geweldig! Stiekem zou ik nog wel even terug willen naar de middelbare school, zodat ik een goede reden had om al dat leuks aan te schaffen.. Nu heb ik het maar gehouden bij deze agenda en paperclips. Ook kocht ik alvast hoeslakens, fijn met 25% korting.

Eind van de maand bedacht ik me plotseling dat ik de hele maand nog helemaal geen kleding had gekocht. Dat kan niet natuurlijk! Na school ben ik dan nog lekker even de stad in geweest (de pijn in mijn schouder van het dragen van mijn zware schooltas nam ik maar op de koop toe).

Shoplog - Flying Tiger

Als eerst kwam ik langs de Flying Tiger (waar ik al eerder een blogpost over schreef, LIKES – Flying Tiger), hier kan ik nooit zomaar voorbij lopen zonder de winkel in te duiken.. Deze keer kocht ik een nieuw hoesje voor mijn iphone (helemaal in de oranjestemming), een kaart van Europa, twee kaartspellen met dobbelstenen en een leuke vrolijke boodschappentas.

Shoplog juni

Ik slaagde goed bij de Pull & Bear en Bershka voor een paar leuke tops. Het sportbroekje was in de aanbieding bij de H&M en kon ik dus niet laten liggen. Ook vond ik hier deze handige heupriem voor tijdens het hardlopen, erg handig! Blij mee, want hier was ik al een tijdje naar op zoek. Ook kocht ik begin deze maand een bikini bij de H&M. Klaar voor de zomervakantie! Kom maar op met die zon..

Shoplog - Nike Lunarglide

Ik besloot nieuwe hardloopschoenen te kopen. De Nike Lunarglide+ 5 in het grijs moesten het worden! Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn Plog van vrijdag 27 juni heb ik deze kunnen bemachtigen in de uitverkoop bij Zalando, met 20% korting! Na het weekend werden ze bezorgd en wat zijn ze ook in het echt mooi!! Blij!

Shoplog - Bianchi bidon

Ik heb een tijdje terug een nieuwe wielrenfiets gekocht, echt ontzettend blij mee. Alleen vond ik de fiets nog wat saai zo helemaal in het wit. Daarom kocht ik deze Bianchi bidon, ik ben erg blij met het eindresultaat, omdat het de hele fiets wat meer opfleurt zo!

Op dit moment zijn we ontzettend druk bezig met het bij elkaar verzamelen van onze uitzet en inrichting, hier zal ik binnenkort meer over schrijven!

Wat is jouw favoriete aankoop van de afgelopen maand?


Nathalie

4 gedachtes over “SHOPLOG – Juni 2014

  1. Wat een leuke aankopen zeg, vooral de Italiaanse fiets natuurlijk! Mijn leukste item was ook in de sale een heel leuk tasje met pompoms via een hele handige site waar je kunt zien of het uitverkoop is. Veel fietsplezier!

Geef een reactie

