LIKES – Week 29

Likes - Week 29

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Helaas een week die me over het algemeen meer deed denken aan de herfstvakantie dan aan zomervakantie..

♥ Alle studiepunten binnen voor jaar 2 ♥ De perfecte kleur verf vinden voor in de woonkamer ♥ Zelfgemaakte yoghurt-honing ijsjes ♥ Nieuwe XCO release ♥ Lekkere ontbijtjes ♥ PR op de 10 kilometer van 54:19 minuten ♥ Hardlopen voor Oranje #runthegame ♥ Een daagje zomer ♥ Talamini yoghurt-limmoncello ijs ♥ Rondje lopen en bijkletsen met vriendinnetje ♥ Heerlijk niets moeten ♥ Lars Boom die de 5e etappe van de Tour de France wint ♥ Spannend boek in een paar dagen uitlezen ♥ Voldoendes binnenkrijgen ♥ Brons voor Oranje  ♥ PR op de 5 kilometer met 25:52 minuten ♥ Mama’s appelcakejes ♥ Verheugen op het samenwonen ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Week 29

Geef een reactie

