SPORT – Vrouwenwielrennen

photogrid3xvrouwenwielrennen
Ik zie ze steeds meer, andere vrouwelijke wielrensters op de weg. Erg leuk! Ik vind het ook echt leuk om te doen, lekker wat kilometers wegtrappen met het zonnetje dat op de schouders brand! En er zijn zo honderden calorieën weggetrapt.

photogrid3xbianchi

Sinds een paar weken heb ik eindelijk een nieuwe wielrenfiets. Een echte Bianchi!! Super blij mee natuurlijk, want die stond al erg lang op mijn wishlist. Ik wil alleen nog wat kleur toevoegen door wat ‘Bianchi groene’ accessoires.

Helaas is er over vrouwenwielrennen erg weinig te vinden online. Zo volg ik diverse hardloopblogs, waar ik ontzettend gemotiveerd van raak. Dit werkt echt ontzettend goed voor mij! Graag zou ik ook zulke vrouwen platformen hebben voor wielrennen, alleen kan ik deze dus echt niet vinden?

Zijn er andere vrouwen die hier ook behoefte aan hebben? En weet jij toevallig een leuk blog welke echt een aanrader is? Ik hoor het graag!


Nathalie

6 gedachtes over “SPORT – Vrouwenwielrennen

Geef een reactie

