INTERIOR – Woonkamer inspiratie #2

Woonkamer inspiratie #2

Nog 38 nachtjes tot we de sleutel krijgen van ons huisje! Nu dus druk op zoek naar meubels, we hebben al heel wat leuke dingen op het oog! Inspiratie doe ik op via Pinterest, zoals ik in mijn vorige interieur blog al zei een echte aanrader.

Voor bovenstaande afbeeldingen en bronnen bezoek mijn Pinterest bord Interior.

Ik wil graag gebruik maken van mooie kledingen en vachten, zoals bijvoorbeeld een schapenvacht of koeienhuid. Ook vind ik het gebruik van lijsten met hierin mooie afbeeldingen of quotes erg mooi.


Nathalie

5 gedachtes over “INTERIOR – Woonkamer inspiratie #2

    • Klopt! Je ziet op dit moment heel veel lichte, zelf wil ik ook wel graag één donkerdere muur. Iets meer warmte. Ja ik heb er ook heel veel zin in!

Geef een reactie

