LIFE – Trots op Oranje

Trots op oranje

Ik kan wel zeggen dat ik gisterenavond flink teleurgesteld was (stiekem zag ik oranje al in de finale tegen Duitsland). Maar nu bijna een dag later ben ik vooral trots op ‘onze’ jongens!! Ik heb echt enorm genoten van de wedstrijden!

Zoals ik eerder al schreef ben ik gek op het hele sfeertje rondom het WK. Ik mis dan ook geen minuut van de wedstrijden die oranje speelt. Wat is het spannend geweest en wat waren er ook mooie momenten. Om te beginnen wonnen we van Spanje (en hoe!!) en één van de laatste mooie momenten waren toch wel de strafschoppen tegen Costa Rica.

Helaas werden het deze halve finale tegen Argentinië ook strafschoppen en ging het al direct bij het eerste schot mis. Maar wat waren Nederland en Argentinië aan elkaar gewaagd!

Zaterdag speelt oranje de troostfinale tegen Brazilië. Gisteren riep ik nog wat maakt dat nu nog uit, nu gun ik het de spelers om toch die bronzen plaats nog te halen! Zondag de finale Duitsland tegen Argentinië. En dan zit het WK van 2014 er alweer op.

Wat denken jullie dat de laatste uitslagen zullen zijn?


Nathalie

4 gedachtes over “LIFE – Trots op Oranje

  1. Ik ken het gevoel. Ik was voor België en het deed pijn dat ze eruit lagen. Wat een sfeer, het WK! Maar ik ben ook heel fier op onze jongens!

Geef een reactie

