LIKES – Flying Tiger

Flying Tiger

Vorig najaar heb ik kennis gemaakt met Flying Tiger, in november opende de keten haar eerste winkel in Rotterdam en sindsdien ben ik verkocht..

Je kunt er terecht voor woonspulletjes, keukenartikelen, accessoires voor je mobiele telefoon, kantoor spulletjes, spelletjes, make-up, accessoires, toiletartikelen en ga zo maar door..

Allemaal leuke hebbedingetjes voor een heel leuk prijsje.. Alle prijzen zijn afgerond op hele euro’s, super duidelijk en makkelijk dus.

Collectie Flying Tiger

Ik vind de Flying Tiger het beste te vergelijken met de Xenos, alleen dan wat jonger en hipper. Ieder seizoen heeft de Flying Tiger nieuwe leuke spulletjes.

Voor de zomer heeft de winkel bijvoorbeeld een ontzettend leuk watermeloen servies, watermeloen schoonmaakspullen, ijsvormpjes, een hangmat, enzovoorts. Dit is ook wat ik zo leuk vind aan de winkel, iedere keer als ik er kom zijn er weer nieuwe leuke spulletjes.

Naast de vestiging in Rotterdam heeft de keten ook vestigingen in Arnhem, Nijmegen, Utrecht, Almere, Haarlem, Leiden, Eindhoven, Den Haag en Amsterdam.

Bekijk de Flying Tiger website om een kijkje in het assortiment te nemen en een vestiging te zoeken bij jou in de buurt.

Ben jij al eens in een Flying Tiger winkel geweest? Wat waren jouw aankopen?


Nathalie

14 gedachtes over “LIKES – Flying Tiger

  1. Jaaaa, Flying Tiger is zo leuk! Jammer dat er geen filiaal dicht bij mij in de buurt zit. Als ik er kom, ga ik nooit met lege handen weg. Ze hebben daar zulke leuke hebbedingetjes!

  2. Ik vind het zo jammer dat deze winkel niet bij mij in de buurt zit, al blijft het dan natuurlijk wel extra speciaal als ik er eenmaal kom 😉 Ik heb er al veel leuke dingetjes vandaan! X

  3. Pingback: SHOPLOG – Juni 2014 | Naths Life

Geef een reactie

