PLOG – Donderdag 3 juli 2014

Plog 3 juli

Het voelt sinds gisteren pas echt als zomervakantie, eindelijk weer een dag met een strakblauwe lucht, volop zon en een heerlijke temperatuur. Ik heb ervan genoten..

photogrid2xplog030614-1

Vanochtend ging de wekker vroeg!! Even twijfelde ik of het al weekend was (alsof mijn wekker in het weekend gaat?) en het duurde dan ook even voordat ik besefte dat het nog maar donderdag is. Toen ik eenmaal mijn bed uit was ben ik de dag begonnen met een licht ontbijtje. We hebben een hele bak vol aalbessen, jummm.

photogrid2xplog030614-2

Hierna ben ik nog even op bed gaan liggen met mijn ereader, mijn eerste boek van deze zomer is bijna uit (er wordt dus hard gewerkt aan mijn Summer Goals)! En natuurlijk moest ik ook even met poes Luna knuffelen.. Daarna ruimde ik snel even mijn kamer op, voordat het warm wordt op zolder.

photogrid2xplog030614-3

Toen was het tijd om mijn sporttas in te pakken, deze Converse tas heb ik ooit gekocht op de middelbare school als schooltas en heeft hierna heel lang in de hoek gelegen. Sinds ik naar de sportschool ga heb ik hier de ideale sporttas in gevonden. Voordat ik weg moest heb ik nog even snel een rijstwafel met pindakaas op. Zo lekker!

photogrid2xplog030614-4

Dit was de laatste les voor de nieuwe release van Bodypump is dus werd er weer gemixt. Vooral mijn armen hadden het zwaar te verduren vandaag!! Maar het was weer fijn. Dat wordt spierpijn morgen..

photogrid2xplog030614-5

Het geeft altijd zo’n goed gevoel een les Bodypump, terug op de fiets naar huis ben ik dus altijd vrolijk. Dat het zonnetje vandaag zo schijnt maakt mijn humeur alleen nog maar beter! Eenmaal thuis neem ik een klein schaaltje Cruesli.

photogrid2xplog030614-6

Hierna ga ik met mams naar de markt. Zoveel leuker om hier fruit en groenten te halen. Dit voelt toch net wat gezonder dan de spullen uit de supermarkt. Ook halen we altijd een stuk kaas bij de kaasboer, zoveel lekkerder dan kaas uit de supermarkt!!

photogrid2xplog030614-7

Eenmaal thuis moet er altijd eerst een plakje kaas geproefd worden, zo nieuw en vers is de kaas het lekkerst. Hierna maken we een gezonde lunch van sla, komkommer, appel en een ei. Zo fijn om ook eindelijk weer eens buiten te kunnen eten! Zomer!!

photogrid2xplog030614-8

En dan is het tijd om te gaan genieten van mijn vakantie en het mooie weer. Met mijn boek en een kan water de tuin in. Gelukkig is drinken met dit warme weer een minder grote uitdaging en dus is de kan met water snel leeg!

photogrid2xplog030614-9

Natuurlijk eet een ijsverslaafde als ik met dit warme weer zeker een ijsje! Helaas heb ik mijn boek al snel uit en dus pak ik een LINDA erbij. Wat een heerlijk blad om te lezen, wat kan die goed schrijven!

photogrid2xplog030614-10

Voor het eten speel ik nog even met Luna (die echt niet altijd zo schattig is zoals ze er op mijn meeste foto’s uit ziet). En dan heeft mams het eten klaar, aardappelen met wortelen en vis. Ook dit kunnen we weer heerlijk met z’n alle buiten opeten.

photogrid2xplog030614-11

Na het eten ga ik aan de slag voor mijn blog en opeens zie ik dat het al half 9 is! Oeps. Hierna nog even fijn in de tuin thee gedronken tot het alweer tijd was om naar bed te gaan.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik zomervakantie heb! Hoe zit dat bij jou? Ook kunnen genieten van het mooie weer?


Nathalie

 

3 gedachtes over “PLOG – Donderdag 3 juli 2014

Geef een reactie

