SPORT – Nike #runthegame

Speciaal voor is WK heeft Nike #RUNTHEGAME gestart. Hiermee kun je hardlopen voor Oranje en iedere kilometer telt!

Het spel is gestart op 12 juni en eindigt op zondag 13 juli met de finale. Doe jij ook mee?

RUNTHEGAME

Helaas kwam ik hier pas afgelopen weekend achter, dus mis ik wel wat kilometers. Natuurlijk ga ik er de komende 10 dagen nog wel voor zorgen dat ik bij de ‘starting 11’ kom! Moet lukken toch?

Meedoen is heel gemakkelijk. Log in op Nike+ (als je nog geen Nike+ account heb moet je deze eerst aanmaken) en ga naar de Nike #runthegame pagina. Klik hier op de knop ‘Get Started’ en volg de stappen hieronder.

Nike #RUNTHEGAME

Hierna tellen jouw kilometers die je loopt met Nike+ automatisch mee voor Oranje (mist je natuurlijk Nederland als land hebt gekozen, maar daar ga ik maar even vanuit)!

Doe jij ook mee? Deel jouw runs op instagram #runthegame


Nathalie

4 gedachtes over “SPORT – Nike #runthegame

  1. Wat een leuk idee van Nike! Ik ben zelf nog niet erg lang bezig met hardlopen (een paar maandjes), dus ik denk dat ik hier nog even mee wacht 🙂 Leuke blog heb je trouwens, je geeft me echt superveel inspiratie over sporten en healthy life!

  2. Pingback: SUMMER GOALS – Week 2 | Naths Life

  3. Pingback: SUMMER GOALS – Week 2 | Nana

Geef een reactie

