SUMMER GOALS – Van start

Start Summer Goals

Het is zomervakantie! Natuurlijk is het fijn om na een druk schooljaar en alle stress even lekker rustig aan te doen en te genieten van het niets moeten.. Maar na twee dagen gaat dit al vervelen en dus wil ik een lijstje opstellen met dingen die ik deze zomervakantie wil bereiken. Een lijst met eenmalige doelen, waar ik de hele zomer over mag doen en een lijst met wekelijks terug kerende doelen.

  • 3x in de week naar de sportschool (groepsles of fitness)
  • minimaal 2x in de week hardlopen
  • 4x in de week minimaal 15 minuten buikspieroefeningen (Blogilates)
  • iedere dag minimaal 2 liter (water) drinken
  • iedere dag gezicht insmeren met zonnebrand
  • 1x in de week scrubben
  • kamer opgeruimd houden

Ik heb deze doelen verwerkt in een simpel lijstje om af te vinken.

zomerdoelen-planning-start

Uiteraard ga ik jullie iedere week op de hoogte houden van mijn vorderingen! En laat ik het weten als er nieuwe doelen op mijn lijstje bij komen.

Ik heb lijstjes als deze echt nodig, om mezelf scherp te houden. Natuurlijk moet ik me nu ook ‘verantwoorden’ aan jou als lezer, ik wil tenslotte niet aan het einde van de week een half afgevinkt lijstje posten. Opgeven is dus geen optie!

Hoe zit het met jouw doelen voor deze zomer?

♥
Nathalie

 

9 gedachtes over “SUMMER GOALS – Van start

  1. Leuk! Het lijstje ziet er sowieso al leuk uit, dat motiveert bij mij vaak ook, haha. Ik heb maar één doel deze zomer: Alles regelen en klaar maken zodat ik per september in Engeland kan studeren!

  2. Hier is je lijst! Ik vind het altijd zo leuk om lijstjes van anderen te zien! En wat leuk ook dat je per week ook een lijst hebt gemaakt! Ben benieuwd hoe het er aan het eind van de zomer voor staat 🙂

  3. Pingback: PLOG – Donderdag 3 juli 2014 | Naths Life

Geef een reactie

