PLOG – Vrijdag 27 juni 2014

Plog 27 juni 2014

De laatste lesdag van het schooljaar, dat betekend bijna zomervakantie! Volgende week nog wat eindpresentaties en dan VAKANTIE!! Zo zag mijn laatste lesdag eruit..

photogrid3xplog270614-1

De wekker stond vanochtend om 10 over 7, om 10 voor half 10 staan de eindpresentaties voor project op het programma en moet ik dus in Rotterdam zijn.

Tijdens het bewerken van deze foto’s kwam ik erachter waarom ik vanochtend met het maken van mijn ontbijt tijd te kort kwam, ik ging dus pas om half 8 iets doen.. Oeps! Natuurlijk moest ik ook even knuffelen met poes Luna, die net voordat de wekker ging bij me kwam liggen.

photogrid3xplog270614-2

Omdat ik weinig tijd meer had heb ik snel een schaal kwark/yoghurt met banaan en cacaopoeder gemaakt. Uiteraard met een kop thee en het ontbijtnieuws op RTL4. Omdat ik tot halverwege de middag op school zou zijn een lunchpakketje klaargemaakt.

photogrid3xplog270614-3

Met dat ik de eerste foto maak voel ik ook de eerste regendruppels vallen, nee he?! En ik zit nog maar net op de fiets (het zal eens niet zo zijn), daarom kom ik dus verregent bij het busstation aan. Eenmaal in de bus begint het pas ECHT hard regenen, had ik dus toch nog ‘geluk’ daarnet.

photogrid3xplog270614-4

We zijn er weer, Rotterdam. Van 10 uur tot 1 uur luisteren naar de eindpresentaties van alle projectteams. Een lange zit dus!

photogrid3xplog270614-5

Ik heb een klein uurtje voordat ik terug op school moet zijn en dus kan ik mooi even langs Flying Tiger om iets om te ruilen wat ik een paar dagen terug had gekocht, maar wat helaas kapot was. Rondje door de koopgoot (die trap is pas echt vervelend als je spierpijn hebt!) en terug naar school voor de afspraak met mijn begeleider voor het ondertekenen van mijn stagepapieren!

photogrid3xplog270614-6

En dan mogen we weer met de metro richting huis. Eenmaal thuis aangekomen pak ik een kop thee en een rijstwafel en ga ik nog even aan het werk. Ik eet nog een stuk komkommer, rozijnen en crackertjes.. Oeps (maar ik heb in ieder geval geprobeerd gezonde dingen te snoepen..)! Waarom heb ik op vrijdagmiddag altijd zo’n trek als ik thuis kom?

photogrid3xplog270614-7

Terwijl mams bezig is met het eten maken (honingkip met groente en bami) werk ik aan mijn blog ‘INTERIOR – Woonkamer inspiratie #1‘. En dan tijdens het eten zie ik een email van Zalando dat mijn maat van de Lunarglides (waar ik al een hele tijd op aan het asen ben) weer op voorraad is! AAAHH! Rennen richting laptop en direct bestellen, want stel je voor dat iemand anders eerder is! Superfijn want ze waren ook nog eens 20% afgeprijsd. Nu hopen dat ze goed zijn, spannend. Hopelijk worden ze snel na het weekend bezorgd.

photogrid3xplog270614-8

Om nog een beetje sportief te doen vandaag ben ik de avond begonnen met de Victoria Secret Model ab Workout van Blogilates, vorige zomer deed ik veel workouts van Blogilates en stiekem heb ik Cassey best wel gemist. Dit ga ik dan zeker van de zomer weer vaker thuis doen. Hierna ben ik lekker met een kop thee en meloen voor de tv gaan zitten. Later op de avond at ik een zelfgemaakte ijsje van sinaasappel en nectarine, lekker! Ook dat ga ik vaker doen.

Hoe was jouw vrijdag?


Nathalie

Een gedachte over “PLOG – Vrijdag 27 juni 2014

  1. Pingback: SHOPLOG – Juni 2014 | Naths Life

Geef een reactie

