INTERIOR – Woonkamer inspiratie #1

Woonkamer inspiratie #1

Het leukste aan een eigen huisje is natuurlijk het inrichten ervan. Ik ben dan ook al een hele tijd inspirerende foto’s aan het verzamelen op mijn Pinterest account.

Voor bovenstaande afbeeldingen en bronnen bezoek mijn Pinterest bord Interior. Ik ben zelf echt weg van Pinterest, het werkt zo ontzettend makkelijk (voor degene die de tool nog niet kennen, zeker eens een kijkje nemen).

Alle afbeeldingen die ik verzamel gebruik ik als inspiratie voor mijn eigen interieur. Ik ben weg van het combineren van verschillende grijstinten, wat ook terug te zien is op de foto’s. Hiernaast hou ik ontzettend van natuurlijke materialen, dit zorgt voor warmte in het interieur.

Ik ben ook erg benieuwd of ik net zo’n mooi sfeertje neer kan zetten in ons eigen huisje. Natuurlijk ga ik dit ook met jullie delen! Maar tot die tijd vermaak ik mezelf en jou met mooie afbeeldingen ter inspiratie.


Nathalie

 

3 gedachtes over “INTERIOR – Woonkamer inspiratie #1

  1. Pingback: PLOG – Vrijdag 27 juni 2014 | Naths Life

Geef een reactie

