LIFE – Beginnen met bloggen

Starten met bloggen

Schrijven is ontzettend leuk om te doen, mijn belangrijkste reden dus ook om te starten met bloggen. Ik ben dan ook blij dat ik de stap nu heb genomen. Ik had dit al een hele tijd in mijn hoofd, maar durfde het steeds niet aan om de stap te zetten. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, maar daar is dit blog nu juist voor! Gewoon doen en leren.

Naast dat ik het simpelweg leuk vind om te schrijven wil ik met dit blog, lezers aanzetten om gezond te leven en gelukkig te zijn. Zelf ben ik ontzettend positief ingesteld en ik merk om mij heen dat ik slecht kan tegen mensen die een negatieve kijk op de wereld hebben, dit wil ik dus een beetje de wereld uit helpen! Ik ben er van overtuigd dat mensen die positief ingesteld zijn ook echt een leuker leven hebben. Soms misschien een beetje naïef, maar in ieder geval vrolijk!

Tijdens mijn studie leer ik veel over online schrijven, dit wil ik dan ook graag met jullie gaan delen! Om zo allemaal een beetje beter te worden in het bloggen..

Maar hiernaast zit ik ook met een hoop vragen en weet ik nog niet helemaal waar ik heen moet met mijn blog. Hoeveel berichten moet ik plaatsen in de week? Hoelang moeten deze berichten dan zijn? Moet ik deze van te voren inplannen (een soort blog-agenda dus)? Wat vind jij als lezer interessant? En zo zijn er nog veel meer dingen waar ik mee zit en waar ik gaandeweg hoop achter te komen. Natuurlijk hoor ik ook graag van jou wat jouw mening is over deze vragen!


Nathalie

4 gedachtes over “LIFE – Beginnen met bloggen

  1. Succes met bloggen! Ik heb zelf in het begin ervoor gekozen om 3 keer in de week een artikel online te zetten, maar ik ben snel overgegaan op 7 artikels in de week. Ik denk niet dat je per se een bepaald aantal artikels in de week hoeft te plaatsen, maar als je graag meer lezers wilt bereiken is dat wel handig en vaste dagen helpen ook; dan weten mensen wanneer ze op je blog moeten komen voor iets nieuws 🙂 Ik vind je thema’s in ieder geval vast interessant!

  2. Je vragen zijn herkenbaar van toen ik begin met bloggen 🙂 ik denk dat het belangrijkst is dat je op vaste dagen een artikel plaatst en dat je schrijft over waar je interesses liggen. Het is vaak wel handig om voor jezelf een overzichtje te hebben met hoe je blogweek eruit ziet.

  3. Je hebt voor jezelf in ieder geval al concrete plannen qua thema’s, dat is handig en ik vind ze interessant! Voor de rest sluit ik me aan bij de andere reacties, maar schrijf vooral waar en wanneer je zin hebt, dan blijf je zelf het meest gemotiveerd. Veel succes en plezier!

Geef een reactie

