LIKES – Week 26

Likes - week 26

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Het was een drukke schoolweek, maar tussen al het huiswerk door toch nog kunnen genieten.

♥ Agenda gekocht voor volgend schooljaar ♥ Oranjevla ♥ Winnen van Australië ♥ Door zijn naar de achtste finales van het WK ♥ Een feestje vieren ♥ Zusje die is geslaagd voor haar MBO ♥ Knuffelen met mijn lieve katten ♥ Stagepapieren ondertekenen bij stagebedrijf voor na de zomer ♥ In het zonnetje kijken naar de vliegshow van de luchtmachtdagen ♥ Een ‘rustige’ 6,5 kilometer hardlopen met een pace van 5’58” ♥ Samen de nachtjes aftellen tot we de sleutel van ons huisje krijgen ♥ Bijna zomervakantie ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

