LIKES – Week 25

Likes - week 25

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week.

♥ Een extra daagje weekend ♥ Heel veel zon ♥ Slapen met het raam open ♥ Wakker worden met het zonnetje ♥ Spulletjes voor mijn uitzet uitzoeken en inpakken ♥ Buiten huiswerk maken in het zonnetje ♥ Mooie zonsondergang ♥ Vers fruit kopen op de markt ♥ Aardbeien ♥ Nieuw koud havermoutrecept ♥ Rondje wielrennen met paps ♥ Een snelle tijd neerzetten ♥ Eindelijk weer eens een les Bodypump volgen ♥ Fair Trade Original 100% puur sap ♥ Oranjestemming ♥ Winnen van Spanje ♥ 5 doelpunten, dus 5x juichen ♥ Handgemaakte oliebrander kopen bij leuk Atelier ♥ Een lui weekend ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Week 25

Geef een reactie

