SHOPLOG – Mei 2014

Shoplog mei

Met het maken van deze shoplog zie ik dat ik aardig wat heb gekocht afgelopen maand.. ik geef de schuld aan de lentekriebels. Gelukkig ben ik nog steeds erg blij met al mijn aankopen!

Shoplog mei

De leuke potjes en mini cactussen heb ik gekocht bij Ikea. Superleuk!! Met name om de cactus in het midden voorin moet ik erg lachen, deze lijkt (met een beetje fantasie) van voren net een mannetje met stekels.. Het bordje op de tweede foto heb ik gevonden op de markt in Rotterdam op Blaak, leuk voor mijn verzameling blauw/wit antiek (welke tot nu toe alleen nog maar bestond uit 4 bordjes van de brocante markt in Normandie). Als laatste de witte schoentjes van Primark, deze heeft mijn zusje voor mij meegenomen! Erg handig, iets wat ik echt miste, zomers maar zonder open tenen.

Shoplog mei - Amsterdam

Afgelopen maand ben ik ook met mijn zusje naar Amsterdam geweest. De hertenkop-hanger en het witte grachtenpandje van &K Amsterdam kocht ik bij DR Wonen aan de Hartenstraat (9 straatjes). Echt een heel leuk interieur winkeltje, aanrader!! Het ontzettend lekkere ijsje kochten we bij Ijscuypje aan de Prinsengracht. Ik had de smaken yoghurt-sinaassappel en framboos sorbet. Voor de echte ijsliefhebbers zoals ik deze ijssalon zeker niet overslaan bij een bezoekje aan Amsterdam!

We zijn de dag begonnen in de Forever21, wat een ontzettend grote winkel! We moesten tenslotte de Nederlandse Forever21 in het echt gaan bewonderen en konden natuurlijk niet met lege handen naar huis! Veel te veel leuks in al die rekken. Het enige nadeel was dat we wel een half uur moesten wachten voor de paskamers. Vervelend! Zonde van onze tijd in Amsterdam. Gelukkig zijn we wel goed geslaagd. Zo kochten we allebei dezelfde hoge zwarte korte broek, kocht ik een crop top met rozenprint, een jurk in een ontzettend gave print en een sporttop. Eigenlijk kwam ik voor de sportcollectie van Forever21 die online ontzettend gaaf is, helaas viel dit in de winkel ontzettend tegen. Zo’n grote winkel en dan maar zo’n kleine sportafdeling. Jammer!! De korte spijkerbroek kocht ik bij de Pull and Bear. Mijn lievelingswinkel!

Shoplog mei - kleding
De zwarte jurk, lange grijze rok en zwarte top bestelde ik begin van de maand bij H&M. De fluor sportbroek kocht ik bij de Primark in Rotterdam. Samen met korte witte sokjes en een sportbeha, deze staan niet op de foto. Soms moet ik gewoon even ‘snel’ langs de Primark voor dit soort dingen..

Naast dit alles was ik in de maand mei ook nog jarig en ben ik ontzettend verwend!! Allemaal leuke dingetjes voor mijn uitzet gekregen!


Nathalie

Geef een reactie

