LIFE – Samenwonen

quote

Yeah! In augustus krijgen wij de sleutel van ons eerste huisje! En ga ik dus SAMENWONEN!! Echt heel erg veel zin in! ♥

Voor het ondertekenen van het koopcontract is er natuurlijk al een hele hoop gebeurd. Er moest natuurlijk een huis gezocht worden. Lastig!! Het zoeken van een huis klinkt als leuk en romantisch, maar ik vond dit erg tegenvallen. Natuurlijk is de eerste keer samen Funda afstruinen erg leuk.. Maar als het er dan echt op aankomt dan wordt het lastiger. Bouwjaar? Plaats? En andere wensen..? En dan is het nog te hopen dat die wensen van jouw en je vriend of vriendin hetzelfde zijn! Wat bij ons dus lang niet altijd het geval was..

Toch hebben we uiteindelijk ons plekje gevonden en hoop ik dat we hier samen heel erg gelukkig mogen worden. Alles vooraf is dan snel weer vergeten.

Nu moeten er dingen geregeld worden als hypotheek, meubels uitzoeken, vakmensen regelen, enzovoorts. Gelukkig hoeft er niet heel veel aan te gebeuren en hopen we er snel in te kunnen! Ik heb er ontzettend veel zin in en ben helemaal gelukkig!

Ik hou jullie op de hoogte..


Nathalie

2 gedachtes over “LIFE – Samenwonen

  1. Wat leuk dat je gaat samenwonen! 😀 Ik ga volgend jaar samenwonen (als ik terug kom van studie in buitenland) maar ik merk nu inderdaad al dat twee verschillende meningen het lastig kan maken.. kopen of huren, binnen of buiten de stad.. dat gaat wat worden 😛 heel veel plezier met het hele proces verder!

Geef een reactie

