LIFE – Oranjekoorts

Oranjekoorts

Gisteren is het WK in Brazilië officieel geopend en vanavond om 21:00 uur is het dan zo ver. Het Nederlands elftal speelt tegen Spanje. Op vrijdag de 13e (hopelijk zijn de Spanjaarden wel heel bijgelovig, ik in ieder geval niet). Een beladen eerste wedstrijd na de finale van vier jaar terug, maar daar gaan we het nu natuurlijk niet weer over hebben.

Ik heb er zin in! En zoals altijd heb ik ook gewoon vertrouwen in ons Nederlands elftal. Ik ben een optimist ik weet het.. Nageltjes zijn oranje gelakt dus ik ben er klaar voor, jij ook?

Met de sport voetbal heb ik nooit wat gehad en dit zal waarschijnlijk ook niet veranderen. Maar een EK of WK laat ook mij niet koud. Alleen al om het heerlijke ‘wij-gevoel’ dat er heerst als het Nederlands elftal speelt vind ik het heerlijk. En als we dan nog eens scoren of zelfs winnen gaat het dak eraf. Genieten toch..?!

Ik hoop natuurlijk op een paar van deze momenten van pure gezamenlijke blijdschap. Heb jij er vertrouwen in?


Nathalie

Een gedachte over “LIFE – Oranjekoorts

Geef een reactie

