PLOG – Woensdag 11 juni 2014

In het huidige schoolkwartaal zijn woensdag en donderdag “vrije” dagen in het rooster! Niets te klagen dus.. Studentenleventje..

photogrid3xplog110614-1

Een vrije dag en dan bij het open doen van mijn ogen 6:15 uur op de wekker zien staan, waarom vraag je je nu waarschijnlijk af? Ik heb geen idee.. Het lijkt wel alsof ik tegenwoordig niet meer weet wat uitslapen is, het lukt gewoon niet. Onverwachts toch nog even in slaap gevallen en twee uur later wakker geworden met het zonnetje. Heerlijk zo met het raam open slapen. Als ontbijt heb ik havermoutpannenkoekjes gemaakt, hier het recept.

photogrid3xplog110614-2Toen was het hoog tijd om mijn kamer weer eens op te ruimen, voor mijn idee doe ik dit best vaak en toch is het bijna altijd een rommel. Nadat mijn kamer netjes was ben ik alle spullen die ik ondertussen heb verzameld voor mijn uitzet maar vast eens in gaan pakken in dozen. Luna kwam gezellig helpen.

photogrid3xplog110614-3Eind van de ochtend ben ik boodschappen gaan doen met mams en ’s middags heb ik fijn in de tuin nog even huiswerk zitten maken. Met als tussendoortje humus, met crackertjes en komkommer. Lekkerr!

photogrid3xplog110614-4’s Middags ben ik naar de Woonexpress geweest met mams, we wilden kijken voor gordijnen. Ik vind de Woonexpress een erg leuke winkel! Net als de quote op de foto, waar ik wel om moest lachen.

photogrid3xplog110614-5Als avondeten hebben we heerlijke zelfgemaakte pizza op! Jummm.. Daarna ben ik de calorieën er weer af wezen fietsen op de racefiets met paps, we hebben een kort maar snel rondje gedaan. Hierna nog even in de tuin gezeten en voor het slapen gaan mogen genieten van een ontzettend mooie zonsondergang.

Niet een erg productief daagje dus, maar wel een fijne dag.


Nathalie

 

Geef een reactie

