LIKES – Week 24

Likes - week 24

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week.

♥ Het lopen van de Ladiesrun ♥ Een nieuw record op de 10 kilometer ♥ Zusje die de Ladiesrun uitloopt ♥ De medaille die op mijn nachtkastje ligt ♥ Twee mooie roze rozen ♥ De eerste keer varen van dit jaar ♥ Wakker worden met die twee lieve poezenmeisjes ♥ Het lezen van een mooi boek ♥ Goed gelukte havermoutpannenkoekjes ♥ Vrolijke bloemen in de berm ♥ Nieuwe bikini ♥ Uitverkoop bij de H&M ♥ Aardbeienmoes ♥ FaceTime met mijn vriendinnetje ♥ Zomers weer ♥ Ijsjes ♥ BBQen met familie ♥ Een fijn weekend met mijn vriendje ♥ Avonden bij de vuurkorf ♥ Een tweede dag op de boot ♥ Lezen van de Womens Health ♥

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

