TAG – Work That Es

Deze tag is gemaakt door Esmee van Work That Es, een erg leuk blog om te volgen! En leuk voor jullie als mijn lezers om mij weer wat beter te leren kennen!

Aan welke sporten doe je?
Voornamelijk hardlopen, maar zomers doe ik ook aan wielrennen. Hiernaast probeer ik iedere week twee groepslessen op de sportschool te volgen zoals Zumba, Bodypump en XCO. Heel soms pak ik een lesje Bodycombat mee. Mijn probleem op dit moment is dat ik teveel leuk vind en te weinig tijd heb.

Favoriete oefening?
Lastig! Ik denk dan toch dat ik voor squaten kies.

Ontbijt?
Als ik weinig tijd heb eet ik meestal kwark/yoghurt met cruesli. Bij wat meer tijd havermout, tegenwoordig maak ik vaak havermoutpannenkoekjes. Lekker! Ik probeer ook vaak wat fruit te eten bij mijn ontbijt.

Welk work-out nummer staat nu bij  je op repeat?
Play Hard van David Guetta feat. Ne-Yo & Akon

Wat vind je makkelijker, gezond eten of sporten?
Sporten gaat me toch makkelijker af, als dit eenmaal in mijn ritme zit dan gaat dit vanzelf. Voor gezond eten moet ik toch wat meer moeite doen, vooral met feestjes is dit lastig..

Gebruik je voedingssupplementen?
Nee.

Beste fitspiration?
Ik volg verschillende fitness/hardloopblogs als annemerel.com en girlslove2run.nl. Hiernaast zijn goede quotes voor mij ook een echte inspiratiebron.

Inspiratie quote

Cheatmeal?
Risotto! Zo lekker, recept van de AH: Risotto met ham en champignons. Ik wil jullie niet op slechte ideeën brengen, maar ohhh zo lekker! Dit kan ik je gewoon niet onthouden.

Fijnste sportoutfit?
Korte hardloopbroek, sportbeha, sporthemdje en natuurlijk een paar goede schoenen! In ieder geval iets met een leuke felle kleur of mooie print.

Gebruik je sport en/of health apps?
Ja zeker! Ik heb zelfs een mapje in mijn iphone hiervoor.. Voor het hardlopen gebruik ik Nike+ en Runkeeper, voor het wielrennen gebruik ik Strava. Daarnaast gebruik ik de Basic-fit app om te kijken wanneer de groepslessen precies zijn. Om mijn sportprestaties bij te houden gebruik ik Virtuagym en als ik mijn calorieën een tijdje bij wil houden gebruik ik Mijn Eetmeter.

Grootste irritatie tijdens het sporten?
Blaren!!

Hoeveel paar sportschoenen heb je?
Twee paar. Eén paar van Nike en één paar van Asics. Maar ik wil nog graag op zoek naar een paar hardloopschoenen waar ik geen pijn in krijg..

Drie dingen waar je niet zonder kunt?
Internet, gezondheid en liefde!


Nathalie

4 gedachtes over “TAG – Work That Es

  1. X-co vind ik zo leuk! In Nederland heb ik dit een paar keer gedaan. Hier in Belgie ben ik het ook gaan doen, maar deden ze het net op een andere manier en met minder leuke muziek..

    • Leuk he? Wat jammer dat het in België minder leuk is.. Zou het ook niet aan de instructeur kunnen liggen? Dat scheelt bij ons namelijk wel erg. Degene waar ik naar toe ga zijn erg fanatiek, maar als ik soms om een andere tijd voor een groepsles ga en dus een andere instructrice heb dan kan het ook opeens heel anders zijn!

Geef een reactie

