PLOG – Dinsdag 3 juni 2014

Vandaag geen normale schooldag, maar er staat een bezoekje aan de beurs op de agenda. Om precies te zijn MARCOM14 in Amsterdam RAI.

Plog 3/06

De wekker ging dus vroeg, het is namelijk een hele onderneming om vanaf dit boerendorp (zonder bus!!) in onze mooie hoofdstad te komen (lees: fietsen, bus, trein). Toen de wekker ging zag ik dat ik een email had van de Ladiesrun, dat de foto’s en mijn certificaat online staan! Leuk, snel even kijken dus.

Plog 3/06

Oeps toch niet zo snel.. Tas inpakken en snel een ontbijtje en kop thee maken. Ontbijten met het ontbijtnieuws. En op de fiets. Nog niet helemaal wakker en diep in gedachten verzonken fiets ik per ongeluk mijn dagelijkse route! Oeps!! Snel omkeren en naar de goede bushalte. Gelukkig gaat de hele reis goed. In de trein lees ik Meisje Met Negen Pruiken van Sophie van der Stap. Hierdoor vliegt de tijd. Als het boek uit is schrijf ik hier nog een blog over!

Plog 3/06

Op de beurs gaan we naar meerdere lezingen, erg interessant! De gele toverbal kreeg ik bij een stand. De hele dag last van mijn gehemelte gehad! Au!! Verder is er op de beurs genoeg te doen, na wat leuke foto’s en gratis smoothie, pennen en snoepjes zijn we richting huis gegaan.

Plog 3/06Eenmaal thuis maak ik een kop thee voor mezelf en ga ik nog even aan het werk. Daarna is het even haasten met avondeten en omkleden, 7 uur begint XCO. Ondanks de spierpijn was het toch wel fijn. Nu in bed deze plog aan het tikken en dan vroeg slapen.


Nathalie

Geef een reactie

