SPORT – Ladiesrun de run

Ladiesrun uitslag

Daar is dan de officiële uitslag! Ik ben tevreden met mijn tijd, onder de 57 minuten en dus een nieuw record op de 10KM. Maar hoe verliepen deze 10 kilometers?

Ladiesrun

De run begon met een warming up, verzorgd door Marvin Braga & Company. Hier begonnen mijn kuiten al pijn te doen, oeps.. Hierna konden we als deelnemers naar de startvakken. Wij stonden in startvak C, tussen de 55 en 65 minuten. Achteraf gezien had ik misschien beter voor B kunnen kiezen.. Aangezien ik eigenlijk continu bezig ben geweest met andere renners inhalen. Wel past mijn eindtijd in startvak C, namelijk 57 minuten. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Lastig!

Ladiesrun

Eerlijk gezegd vlogen de kilometers in een soort waas voorbij. Ik was voornamelijk bezig met het inhalen van mensen en het zoeken van ‘mijn’ toeschouwers tussen het publiek.

Bij de 7 kilometer kreeg ik het eventjes zwaar. Toch was de finish snel in zicht.. De laatste kilometer vloog echt voorbij! Ik heb een tandje bij moeten zetten om een eindtijd onder de 57 minuten te halen. Eenmaal bij de finish stond er gelukkig weer water op ons te wachten. Na twee glazen achterover te hebben geslagen ben ik op mijn zusje gaan wachten met een beker water voor als zij over de finish zou komen. Ze kwam met 1 uur en 14 minuten binnen. Supertrots!! Dat met een ontzettend korte voorbereiding!

Nadat zusje over de finish kwam en haar water achterover had geslagen zijn we die enorm gewilde medaille op gaan halen! Daar deden we het natuurlijk voor. Mams en vriendje kwamen trots aan met rozen, dus onze run is helemaal goed!!

Ladiesrun

Ik kijk terug op een ontzettend leuke run en ben blij met mijn eindtijd. Hoe vonden jullie de Ladiesrun? Ook blij met jouw eindtijd? Laat het me weten!!


Nathalie

Een gedachte over “SPORT – Ladiesrun de run

  1. Pingback: LIFE – Happy New Year! | Nana

Geef een reactie

