SPORT – Trainen voor de Ladiesrun

photogrid3xladiesrun
Aanstaande zondag is het dan echt zover, de Ladiesrun van Rotterdam. Ik heb me ingeschreven samen met mijn zusje voor de 10 km. En ik ben er klaar voor! Niet zoveel getraind als ik van te voren van plan was, maar afgelopen zondag nog eens 10 km gelopen en een nieuwe snelste tijd neergezet!

Helaas heb ik naast deze snelle tijd ook flink wat blaren opgelopen. Het blijft tobben met die voeten van mij.. Ik loop nu al een paar dagen met blarenpleisters. Na wat zoeken op internet heb ik sporttape aangeschaft, hopen dit dit mij gaat helpen! Vanavond maar weer eens een klein rondje proberen..

Oja! De geitjes op de eerste foto kwamen we tegen aan het einde van de run, maakten het afzien gelijk weer helemaal goed! Zo schattig.. daar wordt ik nu echt vrolijk van. Lente!! Het shirt op de laatste foto is nieuw, afgelopen week gekocht bij Forever21 in Amsterdam, maar daar volgt nog een shoplog over.

Ik heb echt HEEL erg veel zin in de Ladiesrun en de kriebels beginnen dan nu ook wel te komen! Mijn eerste echte deelname aan een hardloopevent. Spannend!! Mijn doel destijds was om de 10 km binnen het uur te lopen, maar aangezien dit nu al is gelukt hoop ik gewoon op een nieuwe snelste tijd. Duim met me mee!

Zie ik jullie zondag bij de Ladiesrun? Wat is jouw doel? Laat het me weten! Succes allemaal!!


Nathalie

Geef een reactie

